sábado, 9 de enero de 2010

Manualitats

Diuen que qui té temps, el gat pentina. Jo em dedico a folrar capses de sabates amb papers de regal reciclats. I a fer manualitats amb material de rebuig.


Capses de sabates

Insecte volador

Aquest insecte me l'he copiat d'un blog de manualitats que vaig descobrir fa poc (teniu els links a la dreta). El cos està fet amb porexpan i llana; les ales, amb plàstic de separadors; les antenes és el filferro del pa de motlle; la cara és un semisercle retallat d'un tetabric; i els ulls els he retallat d'un trosset de paper.

2 comentarios:

glòria, la tia dijo...

Hola, m'agraden molt les teves manualitats. Felicitats! També he embolicat capses de sabates per aprofitar-les per un altre ús. És molt xulo.

El meu nebot, el Miquel, va fer moltes manualitats aprofitant material reciclat (Caixes bombons, tubs paper WC, closques...). Tenia temps disponible i fer manualitats era la seva afició, casi un ofici. Tenim ganes de fer una xarxa de blogs de persones que fan manualitats i les volen mostrar i compartir. Posarem el contacte del teu blog, en el seu blog. Aquest és el seu blog
http://miquelalegreamblesmans.blogspot.com/

Salutacions i bones manualitats

Glòria

Mònica López dijo...

Glòria,

gràcies per deixar el teu comentari.
He mirat el blog del teu nebot.
Molts ànims!

Mònica